10 saker som är bra, just idag.

Pepp pepp pepp!!

1. Min man ska göra spenatsoppa idag! Muuums!

2. Vi kommer äntligen få en stund helt ensamma, jag o min Peter, ingen inneboende och inga barn. Tror det blir första gången på över en månad..

3. Jag fick nya poäng på vetgirig.nu , mycket rolig sida förövrigt.

4. Jag ska duscha och göra iordning mig, göra mig fin för första gången på.. länge. EGOBOOOOOST!!

5. Sara har bekräftat sin kärlek till mig, thanks!

6. Vaknade på uruselt humör men har nu uppgraderat till "glad som en lärka", nästan..

7. Jag har bara tagit 3 snusar hittills idag. (Hinner bli fyra innan jag är klar med detta inlägg, så läs fyra)

8. Jag bjuder här och nu alla mina vänner till Stockholm för en kärleksorgie. Bara kärlek, inge snusk..

9. Nadjas Stockholms ankomst är inte så långt borta längre.

10. Idag är det dags, detoxa själen!


Vid nummer 9 stoppade jag in en snus, så man kan se det som att det är Nadjas fel. Och Linas höggravida mage glädjer mig en hel del också, du är så vacker i det vännen!

Allt är utan inbördes ordning.. ALLT gör mig lika glad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

idag med, Jag älskar dig kära du och önskar att du bodde i den här lilla skithålan och kunde dela dessa tider med med mig. Hehe. kram och kärlek

2009-07-20 @ 11:43:16
Postat av: Nadja

jag är ditt knark - honey. Om du nu inte skulle jobbat när jag kommer upp så hade du fått knarka mig istället för äcklig snus :(

2009-07-20 @ 20:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0