Jag älskar att förändras..

Jag bara älskar personlig utveckling.
Jag älskar mitt liv, hur mycket jag än klagar.. Jag älskar det.
Och jag är så jävla glad att jag har fått den uppfostran jag fått.

Jag vet nu vad jag vill uppnå i livet.. Jag känner inget trängade behov av man och barn med tillhörande villa. Jag vill få förändra saker och människor till det bättre. Hur jag ska komma dit har jag ingen aning om.. Det får framtiden utvisa.. Men när jag dör, oavsett när det än blir, så vill jag få dö nöjd. Även om jag inte lyckats förändra något annat än mig själv kan jag nog vara rätt nöjd, för det blir ju åtminstonde en surpuppa/dålig medmänniska mindre om jag låter bli att vara en sådan...


Jag (fjortishjärta) Livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0