Röstsamtal, ett verktyg från djävulen.

Det är knappast så att jag är ensam om det här, jag har telefonskräck. Väldigt mycket, och jag tycker det är extremt generande att prata i telefonen.

Hittills idag har jag ringt på x-antal annaonser på blocket, och jag blir lika lättad varje gång ingen svarar. För varje gång dom svarar låter jag som en femåring som sitter hemma och busringer när föräldrarna inte märker. Så jävla pinsamt.
Jag blir knallröd i ansiktet och stakar fram orden. Och när jag får någon motfråga så svarar hag "ehm.. eeeh.. ja.. öööhh.. jo precis.. hehe... öhm.." ungefär.

Kiss, bajs, prutt och allt det där.. Det här är ju inte praktiskt alls. Speciellt inte nu när jag arbetstagen i sambons studio och mitt "jobb" att sitta och ringa på annonser.

Mööööööööög!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0