Hörrö, kärringjävel!

Idag var det så jävla nära ett Hulken-utbrott det kan vara utan att hända.

Vi hade tvättid idag, så jag tog alla barnens kläder, packade ner dem och åkte skitfort med hissen ner till tvättstugan. När jag kliver ut ur hissen, med tvättkorgen i handen, möter jag folk som ska in i hissen. Jag stegar fram till tvättstugan, varpå en av de som klivit in i hissen sticker ut huvudet och säger -Du har nog tagit fel på dag, det är jag som tvättar. Aha, okej, jag nickar åt henne och börjar boka en ny tid.. Vet ni vad hon häver ur sig då till de andra i hissen? "Stackaren!"

Hörrö kärringjävel, en sak ska du ha klart för dig, jag är fan ingen stackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0