Tack för att jag fick min framtid!

Miiiiiiiiiiiiiiiiiihiihiiiihiiiiiiiiiiiiiiii!! Jag är så sjuuuuuukt jävla glad. Jag är så glad så jag inte vet vart jag ska göra av mig själv..

Utöver alla brorsbarn, kompisbarn, egna djur osv osv så är det här tamejfan det bästa som någonsin hänt mig.

Jag idag klartecken på att Stockholm godkänner min kurskostnad. Det betyder alltså att om skolan väljer att anta mig till utbildningen så får jag bli djurvårdare. Jag får utbilda mig till det jag drömmer om..

När jag skulle ringa min mamma och berätta detta så fick jag knappt fram ett enda ord, jag skrattade, pep och grät en massa. Jag är så otroligt tacksam och glad för den här chansen.

Så.. med hjälp från otroligt tålmodiga vänner har jag lyckats kämpa mig till den här utbildningen, och tack.. Tack för att jag fick min framtid till slut.


Iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh!!!! Ikväll firar jag med god mat och skumpa.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0