Förlåt för att jag inte förstår..

Jag förstår inte hur 3 kan debitera för tjänster på ett stängt abonnemang, i över ett års tid, och dessutom tycka att det är rimligt.

Alltså, abonemannget är stängt, det har vart stängt i över ett år, men ändå betalar vi för en tjänst som inte används. När vi kontaktade 3 idag svarade dom att "Det går ju inte att ta bort tjänster på ett abonnemang som är stängt.. Det är ju omöjligt, Ni skulle ha sagt till när ni sa upp abonnemanget". Men.. Hur kan man debitera för tjänsterna på det stängda abomennamget då? Om det inte finns liksom..
Dessutom kan jag tycka att det är deras skyldighet att tala om vad som gäller angående externa tjänster till abonnemanget när man säger upp det.

Jag förstår inte hur ett sådant stort bolag kan få göra så här, borde det inte vara olagligt? Det är ju för fan lurendrejeri..

Jävla skithuvvun.

Kommentarer
Postat av: hannah

samma här, jag gillar inte 3 dom är helt muppiga och elaka på kundtjänst. Så i april säger jag bye bye till det abonnemanget.

2010-10-25 @ 18:19:35
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0