Påminnelse!

Pushar lite för min nya blogg en gång till, www.caisacaisa.wordpress.com.

Jag tänkte även passa på att lägga ut en inbjudan till vår fenomenala studioinvigning här, eftersom jag ser att jag har lite läsare kvar här ändå.


O’hoj!

Nu har vi installerat oss i våra nya, finare, bättre och större lokaler. Därför ställer vi till med fest för att fira in oss ordentligt!

Under kvällen kommer vi att bjuda ljuv livemusik, bubbel, snacks och ett litet smakprov på SailorJerry romen för den som känner sig sugen på det. När vi ändå är i farten så kommer vi även passa på att skriva tatueringshistoria.

Datumet för detta är fredagen den 26/11, mellan 18 – 21*. 
Ni hittar oss numera på Norra Agnegatan 38, Kungsholmen.

Ta med en kompis eller fler och kom och fira med oss!

Varmt välkomna!

www.fafnir.se Tel: 0739-88948 (Tillfälligt nummer pga flytt, ordinarie nummer är; 08-6424795)

*Studion har öppet som vanligt från klockan 12 med fredags drop-in.

Vi tjuvstartar även vår invigning och börjar redan på torsdagen (25/11) med extra kvällsöppet fram till 20.00 för att i samarbete med andra butiker i området vara med och skapa ett mer levande Kunsholmen. 
Denna kväll bjuder vi på fika samt en och annan överraskning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0