PMS på östersjön.

Håhåjaja.. Ja, jag har pms, men det ändrar inte på det faktum att folk ÄR skitjobbiga. Det tycker jag även när jag inte pms:ar.

I alla fall, jag har gråtit, vart förbannad och fått panikattacker om vartannat,  det är underbart att vara tjej!
Dessutom har jag brutal hemlängtan. Eller sambolängtan? Jag vet inte, "hem" längtar jag ju inte riktigt till. Jag tycker inte ens om staden jag bor i eller att bo i lägenhet.

Och, angående tävlingsvinnaren, ditt inlägg kommer. Men inte förens jag är på fastlandet igen..

Tills vi ses igen (troligtsvis på onsdag alt. torsdag) bjuder jag på bilder föreställande min pojkvän som sig själv, och jag utklädd till min pojkvän och hoppas på att min pms drar sig tillbaka snarast möjligt.

 

(Jag blir galen på att texten följer med centreringen av bilder)


Kommentarer
Postat av: Bror J

Tycker ändå att du är en fegis som springer så fort dallas dycker upp!!

2010-05-09 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0