Minnen.

Jag kommer ihåg när jag var liten, kanske 8-9 år, och alldeles nyklippt och jag var så otroligt stolt över min nya frisyr.
Det var väldigt kort bak i nacken och så hade jag två långa "tesar" hängandes fram vid ansiktet, lite inspirerat av Robyn (Do you really want me? Am I really specail-Robyn) tror jag. Och som sagt.. Jag var så stolt så stolt, och första skoldagen i min nya frisyr kommer det fram en äldre tjej och säger "Jag tänkte också klippa mig så där" och jag blir så klart överlycklig över att MIN frisyr är the shit, men sedan fortsätter hon "men nu vet jag att jag inte ska det".

Jag kommer fortfarande ihåg hennes fula jävla ansikte, mimiken, precis hur hon såg ut när hon sa det.. Jag kommer fortfarande ihåg hennes äckliga namn och jag kommer fortfarande ihåg hur fruktansvärt ledsen jag blev.

Men jag är äldre nu. Hon är fortfarande lika ful. Säkert lika elak också..

Guuuuud så skönt det där var. Dagens uppgörelse med det förflutna.


Kommentarer
Postat av: Milla

haha du hade väntat dej att få en äldre dam som kopierade din frisyr. Men det sket sej.

Ack så man kan bedra sej. Dags för hämnd? :)

2010-05-25 @ 20:22:29
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Hmmmm, jag kommer ihåg en kommentar över min frisyr och den var inte elak men "tröstande".......

2010-05-25 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0