Biggest loser.

Jag sitter och koller på biggest loser och gråter. Shit my god, jag tycker det är riktigt beundransvärt vad deltagarna presterar.

Jag har inga kilon i övervikt (såvida jag inte har omvänd anorexia) och ändå orkar jag inte träna, för jag tycker det är jobbigt och besvärligt. Jag är lat. Jag är fruktansvärt lat och det är min stora skräck att jag ska börja gå upp i vikt okontrollerat, och för varje dag som går blir jag mer och mer rädd.
Jag skiter egentligen i vikten, så länge jag inte är överviktig i mina ögon, men jag vill se bra ut.

Nu har jag ju skaffat köpetuttar, så nu är det väl dags att försöka få bort lilla sambomagen, som inte innehåller någon bebis, jag lovar.

Jag vill se bra ut i mina ögon, för de normer som gäller för mig. Jag dömer inte andra utefter hur jag vill att min egen kropp ska se ut.

Jag önskar att jag var lite mer som deltagarna i "biggest loser", dom är helt otroliga! Go you guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0