Ticktack ticktack..

Jag har vart riktigt duktig med uppdatering senaste tiden, för att sedan göra ett uppehåll på en vecka.. Fy mig.

Jag skyller tattoobåten och jobb.

Tattoobåten var helt fruktansvärt jävla underbar i år, massa cred till Rasmus och Krille (Chrille...?), plus alla andra som arbetade med årets upplaga. Och så klart till besökarna.
Peter fick göra flera roliga jobb, FetJohan likaså, och folket som var inne på själv mässområdet var inte så jävla dräggfulla, med undantag så klart. Men det var bra, allt var bra, underhållningen, stämningen och folket. Thank you I say!
Till och med min bakfylla var kanon, ingen ångest och inget illamående. Hur ofta inträffar det?

Tyvärr blev det ju ingen efterkryss för mig, eftersom jag skulle till båt nummer 2 och jobba, men å andra sidan så ger det ju pengar så jag ska inte klaga allt för mycket.

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0