Söka jobb, bostad och.. ny stad?

Eftersom jag vet att jag iallafall har 7 återkommande läsare (som jag för övrigt inte vet vilka det är), så tänkte jag fråga er..

  • Vad vill jag jobba med?
  • Vart och hur ska jag bo?

 

Jag har testat flera boendeformer nu, egen lägenhet, inneboende, kollektiv, sambo och jag har bott i ett cykelförråd. På riktigt. Och det var ganska mysigt förutom alla myror och spindlar.

Kom igen nu och hjälp mig hitta rätt, för även om jag vill så är Stockholm INTE staden för mig.


Kommentarer
Postat av: Nina

Skyldig:) hittade en länk till dig hos Sofie. Aldrig funderat på cirkus/tivoli? Bor på olika ställenn jämt och behöver aldrig bestämma sig. Tanken har slagit mig iaf...

2010-03-04 @ 15:36:56
Postat av: milla

jaru, flytta till en mindre stad då mitt emellan Söderbärke å estockholmo då?

Nära till familj å vänner hemma å nära te stora staden om du känner för det.

2010-03-04 @ 18:27:07
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Caiser

Jo men för att jobba på cirkus så ska man väl ha talang för något? Fast det är ju ganska talangfullt att inte kunna någonting alls.. ;)



Och ja, det vore en skitbra idé, men jag är ju faktiskt helt sjyyykt social av mig och älskar att umgås med massa trevliga människor. Så jag måste ha vänner där också..

Jag är en gnällig jävel..

2010-03-04 @ 18:54:31
Postat av: Peter

Hmmm, Solna räknas inte till stockholm. Skulle det kunna tänkas funka?

2010-03-05 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0