Igår var en bra dag.

Igår bokade jag tid för operation, oh happy daaay! Så jävla skönt, så efterlängtat och så egoistiskt. Gud vad jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om det hela egentligen.

Hjärtat tatuerade även klart min piratpinuppa på benet, och det är helt sjukt hur begåvad han är. Sinnessjukt snyggt!!

Och igår var även dagen då jag fick en snilleblixt om hur jag skulle påbörja min artikel som jag ska skriva, som jag dessutom satt press på mig att skriva, som jag VILL skriva. Men jag saknar självdiciplin så det händer inte såvida jag inte sätter press på mig.

WOOHOHO! If only I had days like yesterday everyday..

Kiss och bajs!

Kommentarer
Postat av: Nadja

men shit vad spännande! skriv nu ett sms och berätta allt.

2010-03-27 @ 19:38:52
URL: http://stickostock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0