Pinsamt Caisa, pinsamt..

Ja alltså, jag är ledsen men jag måste bjuda på den här. Jag känner att jag måste få vara den som berättar det vidare för världen i ett försök att göra det mindre pinsamt.

West coast riot var kanon. Jag hade en bra fylla(?), var glad och social, ingen kräka eller akut tröttma eller något annat dumt.. men..
Det kanske borde stå förutom? Äh, jag vet inte..
Jag tycker inte om att dricka för jag blir så jävla muppig och gör saker jag skäms över, jag blir inte personlighets förändrad men ibland blir jag lite väl övertrevlig och.. muppig. Och denna gång var inget undantag.

Hyfsat tidigt under kvällen ser jag en tjej som jag känner igen, och jag råkar veta hennes namn. Alltså, vi känner inte varandra, vi är inte bekanta. Men jag bestämmar mig för att börja ropa på henne, och hon stannar, guuud jag dööör, jävla fullCaisa, och ja, vad gör jag? Johodå, jag kliver fram och kramar om människan som inte har en susning om vem jag är. Och jag inser detta, och trots detta kramar jag henne och säger
-Heeeej, åh du har ingen aning om vem jag är men jag ska snart förklara! Och hon ba -Please do!
Hepp.. och ni vet, under tiden jag förklarar för henne vem jag är så känner jag hur dum och konstig jag är för inte ens då har vi något som gör att vi ens borde hejja på varandra.

Hej då världen, jag dör nu.

Dessutom skrev jag till henne på rövFacebook idag, fast det var väl ändå ganska befogat, hoppas jag. Då jag vet att hon tycker om bullar och det jag skrev till henne handlade om en specifik bulle, som jag nämnde under vårat kram-samtal.

Jag vill ha vänner, bara det att dom inte vill ha mig.. ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Äh, se det som att du gav henne en komplimang. Det gjorde du ju verkligen. Tänk vad härligt att veta att man gör så bra intryck på folk utan att ens vra lite bekanta. Men jag förstår vad du menar med att du avlider, jag har gjort likadant.

2010-06-21 @ 00:02:18
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaa, jag känner igen mig lite för mycket i din beskrivning:S

2010-06-21 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0