Katthemmet.

Jag är nog på väg att bli en crazy cat lady, fast utan att ha egna katter.

Underbara djur! I och för sig så älskar jag de allra flesta djur som finns, dock finns det några jag ogärna har i min närhet.

I alla fall, är det någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att börja jobba som volontär på djurhjälpens katthem?
Och om inte det, kan du tänka dig att hjälpa till att dra in pengar till föreningen?
Om inte det heller, skulle du då kunna ge mig några tips på hur jag/vi kan göra för att få in lite mer pengar?

Förresten, även om du inte bor i Stockholm så kan du ta kontakt med någon välgörenhetsorganisation för djur på din ort och se om du kan hjälpa till med något..

Jag är en djurnörd, ja, och jag tycker fler borde vara det, och jag tycker djurplågare ska fråntas sina mänskliga rättigheter i 10 år, sen kan de få en chans få se om de bättrat sig och har det inte det.. ja då kan dom få gå på plankan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0