Håll i hatten för nu jävla är hon glaaa-aa-aad!

Just i detta nu har jag sjyyykt mycket att vara glad för.
Jag gör en liten lista åt er, utan inbördes ordning, allting gör mig preciiis lika glad.

#Jag ska bli faster, igen, nu är det Jonas och Karins tur att yngla av sig, och som jag längtar!
#Jag har ett par bröst, jag älskar dom, dom är superfina och jag myser med dom varje dag. Det är nog bland det bästa jag har gjort.
#Förhoppningsvis så kommer superduktiga och läskigt talangfulla Stina tatuera in en prålig fågel på min arm i augusti.
#Min frisör är världens bästa och hon fixar ALLTID det jag vill ha. Jag säger det igen, Lina på extend.
#Lilla Mamma och Stora Pappa har betalat min biljett till West Coast Riot, som en födelsedags present.
#Lilla Mamma och Stora Pappa ska förhoppningsvis hämta en vovve i helgen, Berner sennen-NewFoundland korsning, en söt "liten" tik.
#Jag hittade en bh till mina bröst, om än en amningsBh.

Sist men absolut inte minst.. Äckliga jävla, mentalt nedbrytande quick diet har faktiskt gett utdelning. Jag kommer i mina byxor utan problem. Och det vill jag lova, är jag sjukt tacksam för.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Helt ärligt så trodde jag att du var glad för min skull asuella. :) Haha

2010-06-15 @ 21:18:58
URL: http://hannahlahnalampi.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0