bluddiblä

Jag hade tänkt att skriva "Midsommar" som rubrik, men hur uttjatat vore inte det?

Inför lilla midsommar har jag vart på systemet för första gången på i alla fall ett år, och jag har handlat massor med mat. Till hushållet i Saxe, inte till mig.
Jag kommer att åka med Jonas, Karin och HinHåle upp till stugan och slöa, må bra och gå på utedass, japp, utedass, och jag tänker njuta av det också. Har köpt på mig Autan, jukonsalva och våtservetter för att klara helgen.

Vem HinHåle är? Det är en hund som egentligen heter Tuck, och är skitsöt, men han beter sig som satan.. ^^


Kommentarer
Postat av: Eyecandy

meh! jag skrev ju "Midsommar" som rubrik, hahaha

2010-06-25 @ 10:41:37
URL: http://eyecandytattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0