Vilken natt!

Jag blir helt utmatttad, inatt har jag räddat mänskligheten två gånger!

Den första gången är lite suddig så där, men jag vet att jag i sista sekund lyckades döda varelserna innan dom tog över och dödade alla människor. Jag slog mot huvudet allt vad jag orkade, jag höll tydligen på att stryka med själv, men vad gör man inte för att rädda sina medmänniskor?

När jag skulle rädda oss för andra gången var jag jättenervös, för jag vet ju hur nära det var att vi dog första gången, så jag låste in mig på toaletten dit varelserna helt logiskt inte kunde ta sig in. Det förstår ju alla, att om någon kan döda hela mänskligheten i en fingerknäppning så kan man i alla fall låsa in sig på toaletten för att vara säker.. Men min pappa som även var med och bekämpade hotet pratade mig tillrätta och sa till mig att jag var tvungen att komma ut, då jag var den enda som kunde rädda hela mänskligheten.
Inte alls ett tecken på att jag lider av storhetsvansinne eller så.. 

Jag minns inte så mycket mer än så, men antagligen klarade vi oss med livet i behåll eftersom jag sitter här och skriver.

Om någon önskar höra mer om mina drömmar är det bara att säga till, jag drömmer nästan jämt, och majoriteten av drömmar är skitkonstiga och väldigt underhållande.

Bäver!


Kommentarer
Postat av: SpimP

I mina drömmar lever jag. Ibland gnuggar jag nästan händerna av förtjusning när jag ska sova för vadsomhelst kan hända och det gör det fanimej med! Har du några återkommande drömmar, och isf vad handlar de om?

2010-01-25 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0