Diverse

Höpp!
Det blev pulkaåkning i Dalarna, har blåmärken i svanken efter det och träningsvärk i armarna. Men ack så roligt det var! Men varför finns det inte pulkor för oss som inte innehar barnlängd? Jag fick inte plats i pulkan, vilket resulterade i att det sprutade snö i ansiktet på mig, varje åk..

Kom tillbaka till den kungliga huvudstaden igår, med mycket möda.. Det är skitjobbigt att släpa en rullväska i snömodd, särskilt när den är lastad med 15 kilo övervikt. Lägg till en överfylld urinblåsa. Jiha! Livet är för ünderbart!

Sitter just nu i studion och dreglar över Orlandini's arbete, shit vad grym han är! Hans sketchbook är helt otrolig.. Min lilla man har faktiskt tagit sig tid att bli tatuerad av han, så jag får fortsätta dregla över hans verk, även om det inte sitter på min kropp. Dessbättre så hittade jag lite pengar så jag har råd att göra mitt porträtt hos Mia, som är inplanerat att ske på fredag, men än ska vi inte hurra, först när det sitter på min kropp ska vi dansa av glädje.

Nähäpp! Man kanske ska ta och mata världens bästa sambo med lite sushi..

Kommentarer
Postat av: mill

Pulka åkning är farligt för vuxna. Därför av säkerhetsskäl gör dom inte pulkor för vuxna kvinnor å herrar :P

Ju äldre man blir desto skörare blir man. Tänk va illa man gör sej om man hamnar fel. Som barn tycke man väl bara det va kul. Dock är det så länge sen jag var barn så minns knappt om en körd åt skogen nån gång ;)

2010-01-21 @ 15:43:01
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0