Upp och ner, men mest upp.

Har en grym feelgood period, med ett stort svart moln. Men det är hanterbart. Jag tänker inte göra bort mig, det alternativet finns inte. Därför vill jag bara påminna mig själv om den här låten.. http://www.youtube.com/watch?v=YxaFt1drQKI

Som de flesta i min närhet vet, vill jag köpa mig ett par tuttar och jag tror det är ganska när nu. Jag har i alla fall aldrig vart så här nära, och jag har sparat länge för detta för att sen bli av med pengarna på oförutsedda saker, men nu vill jag verkligen att det ska ske.
Sitter och letar efter fina silikonbörst och försöker läsa på vad det är jag kommer ge min in på.
Just nu är jag inne på forum för plastikkirurgi, det är lite krångligt och meckigt men jag antar att jag lär mig snart. Vill veta mer om andras erfarenheter för att kunna ta ett så bra beslut som möjligt

Vissa kanske tycker det är skitkonstigt att jag är så öppen med det här, men varför inte? Jag tycker det är fint och riktigt bra att det finns ett val för dom som inte känner sig riktigt bekväma i sin kropp (pratar inte bara om bröstförstoring, utan om plastikkirurgi i allmänhet). Jag kommer stå för det här fullt ut, när det än blir av.

För övrigt har jag även köpt mig en sprillans ny hårfrisyr och jag är toknöjd! Så jag passar på att göra lite reklam för min hårfrisör Lina på Extend i Sthlm (Östgötagatan 55). Hon lyckades få mig nöjd, och jag blir aldrig nöjd efter ett besök hos frisserian.
Om man bortser från att jag ser äcklad ut på kortet, och att man ser delar av vårat badrumi bakgrunden så Fungerar kortet i färg.



Bra eller Anus?


Kommentarer
Postat av: SkauneTösen ;)

blev faktiskt ursnyggt tjejen !

2010-02-05 @ 23:53:29
Postat av: Hulken

BRA

2010-02-09 @ 13:18:15
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0