FGAS...?

 

Har ni hört talas om FGAS? Fat Girl Angle Shot.. (Om inte, läs här och titta här)

Jag testade en sådan bild och det gick ju inte så bra, jag fick en mage jag egentligen inte har.
Det hade inte stört mig om jag haft den, naturligt. Men nu har jag alltså bevisat att FGAS trollar dit en mage som inte finns om man missbrukar det hemliga receptet.
Min bild håller inte så bra kvalité men titta noga... (Jag ber alla vänligen observare att detta är ett superhumoristiskt inlägg från min sida). Och jag döljer också saker jag gillar mindre med mig själv när jag tar egobilder, alla gör det, men FGAS har fått ett så stort genombrott att jag bara var tvungen att skriva detta  inlägg.


Kommentarer
Postat av: Caiser

Mihihi, kanske borde tillägga att det inte är hår som sticker ut ur armhålan..

2010-02-24 @ 13:23:48
Postat av: Anna

Haha, det är ju helt sanslöst! Vad har hänt med världen när den här typen av "fotokonst" slagit igenom så pass stort att det till och med blivit ett begrepp?! Småskrattade mig igenom artiklen, tills jag insåg att min profilbild på facebook är en FGAS. Snacka om kalldusch... Fatty alltså?

2010-02-24 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0