Hoppsan sa, så det kan gå.

Härmed anmäler jag mig som tillgänglig för arbetsmarknaden. Jag söker jobb. Och inte vilket jobb som helst heller..

Det jobb jag söker accepterar att jag ser ut som jag gör, och värderar min arbetsinsats högre än mitt yttre. Det ska vara en arbetsplats med sunda värderingar och bra, kamratlig stämning.
Jag söker den arbetsgivare som vill ha mig. Och vad får man då om man nu anställer mig?
Jo, man får en positiv (men mänsklig) medarbetare, någon som är öppen för nya förslag, någon som är noggrann, snabb och ordentlig, en anställd som kan och tycker om att arbeta.
Tidigare har jag haft olika serviceyrken så jag är väl införstådd med hur det fungerar, man skulle kunna säga att jag faktiskt är väldigt serviceminded. Jag vet hur jag själv vill bli bemött.
Men jag är inte rädd för att prova på nya saker, det känns som om någon form av lagerarbete skulle kunna passa mig. Eller vad som, jag är som sagt öppen för förslag.

Om mina intressen skulle vara av någon vikt så kan jag tala om att djur är en stor del av vad som gör mitt liv värt att leva, men jag har även fastnat för onyttiga saker så som tatueringar och musik. Likaväl som jag uppskattar en fika med goda vänner uppskattar jag en promenad i skogen, eller en galen dag fylld med shopping. Jag är ju som sagt inte mer än människa.

Mina tidigare erfarenheter i mitt yrkesverksamma liv innehåller lite gott och blandat. Jag har jobbat som kassörska på ICA i ca två år, nära ett år som betongare, och nu senast som diskplockare på ett av våra svenska kryssningsfartyg(ca ett år). Men jag har även testat på att jobba en kortare tid på McDonalds, samt en kortare tid inom hotellstäd och i en fotobutik.

Vad gällande rubriken.. Jag fick klagomål på mitt yttre, vilket nu gör att jag söker mig vidare.
Jag ser välvårdad ut, om än aningen alternativ.


  

 

Passade på att slänga upp ett par bilder, jag ser ut ungefär så, fast med en annan hårfärg.

Jag tackar ödmjukast för att du tagit dig tid att läsa igenom detta.

Vänliga hälsningar
Caisa Karlström.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu är ju ja ingen arbetsgivare, men mejla all du kan tänka dig med länken till inlägget. Kan funka! Å inte behöver du betala nå porto heller.

2010-08-06 @ 15:52:41
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: hannah

Vad fin du är på bilderna ( och självklart i verkligaheten ) Jag skulle anställa dig lätt!

2010-08-06 @ 18:09:28
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com
Postat av: Nadja

lägg till i cv: snygg som få

2010-08-06 @ 20:58:44
Postat av: Mia

Men Caisa, shit ditt hår. Omg vad jag diggar det! You look hot

2010-08-09 @ 19:40:14
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0