Felsägningar.

Det kan hända att detta har publicerats tidigare i min blogg, men det är så löjligt småfnissigt att jag bara måååste skriva det.

Felsägningar är verkligen skitroligt, som när min kompis Peter sa "Inge fest på sexivalen". Jag fnissar fan varenda gång jag tänker på det.. Och vad det egentligen ska vara får ni lista ut själva, om det känns relevent.
Sedan har vi ju den gången jag och söta lilla Anna var och handlade och skulle köpa frukt, jag höll upp ett äpple och frågade "Är dom här befruktade?" och hon, utan att notera vad jag egentligen sagt, svarade "Nej, dom svenska brukar inte vara det.."

Sen för all del, felskrivningar är ju också lagomt lustiga, vad sägs om denna, som underbara Nadja klämde ur sig "Full tupp på jobbet?"

Kommentarer
Postat av: Nadja

eller varför inte "runka lunt" lite granna?...

2010-08-10 @ 08:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0