Bodyfication.se

Hej kära, älskade vänner.... *uppgiven suck*

Please, have mercy on me.

Jag är liiite för stolt för att låta bli att berätta detta, men jag vill bara tala om lite saker först, för att undvika missförstånd gällande min förmåga att uttrycka mig i skrift.
Det har skett ändringar i texten, den är inte till 100% som jag skrev den. Och hade jag vetat vilka bilder som skulle publiceras så hade jag skrivit annorlunda. Men som sagt, jag är stolt ändå, och jag tackar Kent och Bodyfication för att de publicerade min text.

Så alltså, nya numret av Bodyfication - Ink and lifestyle magazine som kommer ut på tisdag (tror jag), köp det, jag finns med. Och kom gärna med åsikter sedan..

Kommentarer
Postat av: hannah

åh, jag vill köpa den, men kommer med all säkerhet att glömma bort, om du är snällis med minne! Påminn mig!

2010-08-08 @ 18:55:21
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com
Postat av: Linda

Ska jag!

Glömde ju kolla på den i fredags... Om du hade den med. Alkoholen kom väl i vägen ;)

Och jag såg ditt sms nu. Tog en telefonfri dag i går.

Krampådej!

2010-08-09 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0