Narnia.

Alltså. Narnia, Prins Caspian makes me cry my eyes out!

För många veckor sedan så skulle jag ock Peter kolla på en film vid läggdags sådär, och han fick välja, och valet föll på Narnia Prins Caspian och inte ens halvvägs in i filmen började krokodiltårarna rinna på mina kinder och jag stängde av. Dom söta pratande djuren gjorde ju illa sig!!

Jag må vara en bölapa but im not a quitter. Så igår bestämde jag mig för att försöka se filmen igen.. Och jag lyckades nästan. Det gick åt många tårar, och jag hoppade lite då och då när djuren råkade illa ut men jag vill nog påstå att jag sett filmen nu.

Första gråtattacken kom när en utav de där "oxarna" blev klämd när han höll upp gallret till slottet. Dom som ni ser lite i bakgrunden här. Huvva så jag grät. Mest under hela filmen, och om det inte var för de jorde illa sig så var det för jag tycker det är så fint hur alla Narnianska djur lever i harmoni med varandra och kämpar tillsammans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0