Jag erkänner.

Jag ska vår-rensa mitt.. inre.

Och jag ska erkänna en massa saker, så här är en lista för er..

Jag erkänner att:

  • jag är en egoist
  • jag är en ångestpundare
  • jag har gått upp i vikt
  • jag tycker illa om vissa fula människor, trots att jag aldrig pratat med dom.
  • jag är superbarsnlig och fruktansvärt omogen emellanåt
  • jag älskar att höra skvaller, men faktiskt så kvallrar jag inte själv.
  • jag tycker jag är skitful naken, och med kläder på.

Och en hel del andra saker, som är för hemska för att ens skrivas. Kanske jag nångång startar en blogg där jag håller mig själv hemlig och skriver ut alla mina skitsvarta sidor. Det skulle nog bli den mest populära bloggen av de alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0