Ja ser de snöar, ja ser de snöar..

På riktigt. Det snöar här i Saxe, och jag är så glad att jag hann ta 90 minuters promenad med hundarna innan det vita började falla igen.

Idag har jag testat att sätta kniven mot strupen på mig själv, och det fungerade väl så där, jag har fixat det som ska göras, dvs skriva ihop en text för gaddad.se.
Däremot måste jag påstå att jag skäms för det tagit sån jävla tid, jag har inga ursäkter, jag är nog bara lat, och har svårt att fokusera. Jag tror andra borde sätta kniven mot strupen på mig lite oftare (inte bokstavligt talat dock). Jag älskar att skriva, det är för mig ett väldigt bra sätt att se mina prestationer på.

Dessutom.. Mellan allt skrivande, promenerande och snöande så har jag bakat negerbollar. Det var ju flera år sedan, säkert sen jag var 10 år. Och det är ju.. öhm.. flera år sedan. Hur många väljer jag att inte avslöja.
Om du tycker det känns bra så kan du berätta hur längesedan det var du gjorde negerbollar sist. Oki?



Mina blev inte riktigt så här fina, men dom smakade smaskens till sista slicken, för sjääälvklart är jag traditionen trogen och slickade ur bunken.

 


Kommentarer
Postat av: trizz

Ehm, jag bakar inte negerbollar alls längre...

Men jag har gjort det flera gånger sedan jag var 10 år dock :p



Nu för tiden väljer jag att sätta dottern på det uppdraget, hon som är 9 år ;P

2010-04-28 @ 09:27:47
URL: http://bortkopplad.se/trizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0