Gnällstuga.

Först var jag arg och nu ska jag gnälla.. Men jag får. Och jag tänker. Och det går över.

På senaste tiden har jag gjort mig av med flera människor som jag haft nära, och det är ju skittrist. Men jag orkar inte hålla tillbaka på mig själv till den grad att jag mår dåligt av det bara för att behaga andra. Så att det blivit så här ligger ju hos alla inblandade parter..

Jag ska analysera en Facebook-konversation, min del och hur jag menar, och varför jag inte går ihop med vissa människor.

Caisa Carlström
jävla mes o backa ur
XXXX XXXX
Att du orkar vara så jävla dryg 95% av ditt liv.
Caisa Carlström
ooh, en öm tå månne?
XXXX XXXX
Nej inte öm, bara allmänt less på din mentalitet.
Caisa Carlström
Okej då vet jag.

Jag orkar inte dra bakgrunden men hoppas att vad jag menar når fram ändå..
Mitt första uttalande var inte särskilt seriöst, överhuvudtaget, och det är en person jag "känt" i några år, sen jag var runt 19 skulle jag tro. Så jag hade väl hoppats på att personen X skulle förstå det, fel av mig. Person X uttalande efter det var jag lite osäker på, men jag försökte hålla på den skämtsamma jargong jag trodde det var men uppenbarligen är jag bara en hemsk människa.. Det har aldrig vart min mening att vara särskilt allvarligt dryg mot denne person nångång. Däremot så har jag flamsat och drygat som jag gör med de jag anser vara mina vänner. Uppenbarligen fungerade inte det, och det är precis sånt här som får mig att må så dåligt, och bli osäker på mig själv.
Hur uppfattar ni mig? Vore kanske bra och få anonyma och välformulerade svar på den frågan.. ;)

Jag kan inte begära eller ens tro att alla ska gilla mig. Men det vore så skönt och slippa sådana här saker.. För det ÄR skitjobbigt att höra att folk tycker direkt illa om en. Men men, upp med hakan o se framåt, stryka person X och låta bli att böla.

Och så vill jag påpeka att Underbar i Ludvika är ett jävla skitställe som jag inte kommer besöka igen, och jag kommer göra allt i min makt för att ingen jag känner ska gå dit.

Kommentarer
Postat av: E

men det stämmer ju så jävla bra. enda du gör är att gnälla för fan hela tiden. så jävla deprimerande. hela din mentalitet drar ner andras humör hela tiden

2010-04-18 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0