Jag vill ha en kuk.

Nadja säger:

sitter och storrensar på facebook..

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

jag skulle vilja ha en kuk

Nadja säger:

why?

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

känns som om man kan leka mer med den än vad man kan med en fiffi

Nadja säger:

sant iofs

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

göra roliga kissbomber och så

Nadja säger:

hahha

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

erkänn..

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

det skulle fan vara kul o få testa o göra en

Nadja säger:

mja. skulle hellre öva in helikoptern

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

HAHAHA jaaa

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

jag vet!!

Nadja säger:

marcus är usel på den

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

Helikopter som släpper en kissbomb, typ som när en helikopter bekämpar skogsbrand

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

HAHAhHA

Nadja säger:

HAHAHAHAHA sicko!!

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

vad kan man mer göra för kuk-kul?

Nadja säger:

slå knut på den?

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

kan man det?

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

åååh jag vill verkligen ha en kuk nu...

Nadja säger:

jag vet inte.. om man har tillräckligt lång?


White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

haha.. väcka någon genom att daska kuken i pannan

Nadja säger:

japps!!

White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

Det skulle jag verkligen verkligen vilja göra!

Nadja säger:

man kan odla ost under förhuden har jag hört också...

Nadja säger:

om man nu gillar ost


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja har varit med om det "väckningstricket".. Inte så roligt som man kan tro.

2009-09-06 @ 21:38:01
Postat av: Caisa

Men att utöva det är ju den roliga delen..

2009-09-07 @ 09:59:25
Postat av: Boris

mhm! it's alla goooood!

2009-10-16 @ 18:24:53
Postat av: Sara (plur)

MOhahahaha! ROligaste konversationen :P

2009-11-11 @ 23:06:12
URL: http://faydark.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0