100 frågor, en del mindre intressanta än andra.

Okeeej.. Väldigt onödig info om mig själv. Blev utmanad av Mia redan i april att göra den, men bättre sent än aldrig va?

Tyvärr blir det bara massa tråkig text. För jag har fortfarande inte lärt mig hur man lägger in bilder, ge mig en kurs eller något. Nu kör vi!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Caisa, Camilla och älskling.. Väldigt logiskt för den som inte vet.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har så mycket empati, även om det är en börda ibland, när jag blir helt förstörd över att ha råkat se en reklamfilm för utrotningshotade djur tex..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag kan inte slutföra något, jag saknar självdiciplin..

4. Detta är jag rädd för:
Äcklig mjuk, vit hud.. Jag gillar människor med hård elefanthud bättre.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, mat och... hudlotion.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag kan inte sjunga, rita och jag är fan hopplöst dålig på att laga mat.

7. Detta tycker jag om att göra:
Hmm.. Skratta, flamsa, äta god mat, prata, mysa, rida (på häst) och så vidare i all evighet.

8. Detta vill jag göra just nu:
Skaffa mina efterlängtade silikonbröst, börja rida på heltid, flytta till hus som ligger lite avsides.

9. Bästa känslan:
Total glädje, så där så det bara spritter i hela kroppen.

10. Värsta känslan:
När man förlorar fästet om sin egen verklighet.


Jag är ledsen, hade verkligen tänkt skriva alla 100frågor, men jag orkar inte. Datorn jävlas med mig och jag måste sitta och kopiera varenda fråga, jag tar några i taget. Här var era första 10, håll till godo!

Tills de andra kommer utmanar jag mina kära läsare (speciellt Sara) att svara på de 100 frågorna, alla frågor kan ni hitta på Mia´s blogg så länge. Och det är fel att lata sig som jag gör, så svara på alla på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0