New, fresh!

Ahhh! Sommaren har precis kickat igång på allvar och jag skriver första inlägget i min nya fräscha blogg som mestadels bara ska innehålla glada miner!

Till synes har ju ingen fixat den åt mig, och jag är alldeles för suckysucky för att fixa den själv, men det kommer. Däremo så ska jag bjuda på lite myspys läsning..

Igår var jag i en läskig förort till Stockholm, så pass läskig att jag inte vågar nämna den vid namn, och lade pärlplattor, rökte vattenpipa, prata bajs (bokstavligt talat) och smuttade på en gin & tonic. Fy fan vad najs det var! Synd bara att min käre man  inte var med. Men hur som haver.. Jag blev så jävla inspirerad av detta så nu ska jag ut o köpa pyssel.

Har jag inga vänner tillgängliga i Stockholm så får jag väl pyssla då. Jag ska göra små personliga gåvor o ge bort till alla i tid och otid. Jag ska sprida glädje i min närhet. Och jag ska göra mig lite gladare.. Sen.. så hur länge jag kommer hålla på med mitt pysslande är ju en annan sak.

Någon ful liten bajskorv hinner jag nog pärlplatta ihop, eventuellt sticka en halsduk för den manliga lemmen. Eller bara måla en smörkniv..

Kommentarer
Postat av: Karin K

http://d1369335.u39.surftown.se/

Pärlplatteklubben!! Ligger ner för tillfället.. Men då kan du få lite uppslag till plattor.. ??

2009-06-07 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0