Vinter och jul..

Nu är julen avklarad, utan några störra fadäser. Utan några alls till och med.. nästan.

På julaftonskväll var jag så jävla glad och lycklig att jag bestämde mig för att göra en snöängel. Jag menar, vilket annat sätt är bättre att visa sin glädje och lycka över snö, kyla, mörker och myspys helg med familjen än att göra en snöängel?
Det visade sig inte vara den bästa av bästa idéer jag har haft. Min snöängel blev grovt antastad av två hundar, varav den stora feta Berner sennenhunden vi har stog o sniffade mig i skrevet och juckade i luften medans jag låg ner i snön och försökte göra en ängel, och när jag sedan reser mig upp för att sjasa bort han då kommer vår fula feta lilla vita gatukorsningshund och försöker göra valpar med min arm samtidigt som han nafsade mig kärleksfullt i huvudet, lycklligt ovetande om att han kastrerades för mååånga år sedan. SOM JAG SKRATTADE!

Jag har haft den bästa av dom bästa julaftnar någonsin, och jag hoppas ni andra har haft det mysigt ni också!
Och förövrigt så känns det rent överflödigt att räkna upp massa saker jag fick i julklapp, det kvittar som när man har haft det så himla bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0