Hugha..

Imorgon är ingen bra dag. Det känns ganska tungt om motigt att imorgon är så snart.. Men jag tänkte göra mitt bästa för att inte bli ett självömkande mongo och faktiskt skicka ut dagens frågor. Go me I say!


1. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag ska.. men usch, det är så tråkigt och sorgligt så jag hoppar

2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma är född i Ludvika och pappa bakom flötet.. Neh, vad lamt.. Pappa är född i Fagersta tror jag.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Jag vet inte ens hur man installerar något, så det var väl något virus..


4. Vilken är din favoritrestaurang?
Svårt.. Jag har nog ingen specifik restaurang så, men bra sushiställen och mongolian barbeque is the shit.


5. När badade du i en pool senast?
Alltså, pool? räknas simbassäng? I så fall var det när jag bodde i GBG och försökte lära mig vara nyttig och hälsosam med Anna.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Japp, flera stycken men bara upp till årskurs 2 i grundskolan så jag har ingen aning om vad de hette eller vad jag var för något. Men jag var en riktig liten teaterapa, eller.. jag ÄR en riktig liten teaterapa.

7. Hur många barn vill du ha?
Om jag nu ska ha barn så vill jag ha en av varje.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dålig musikstil.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
När det är val så kommer jag nog att sälja min röst, jag är för ointresserad för att våga rösta.

10. Vad har du för TV-kanaler?
Jävlar.. vad ointressant fråga. Inga kommentarer.

 

Så kära läsare, håll tummarna för att jag klarar av att hålla mig från stora gråtattacker imorgon och istället klarar av att vara det stöd jag vill vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0