Ett stycke fråga.

Hur gör jag för att inte gå upp i vikt?

Jag saknar självdiciplin, jag älskar sötsaker och fet mat, men jag tycker om att röra på mig. Främst när det är hästar inblandat, såväl stallarbete som ridning, men jag tycker även om långa promenader i naturen. Kan även tänka mig någon härligt löjlig form av dans, typ line dance, eller kanske afro power. Dock bor jag i Stockholm, där saknas vacker natur, om jag inte tar bussen någonstans utanför, och det är på tok för dyrt med ridskola, dessutom hindrar mitt jobb mig från att kunna rida, och jag har inga vänner som vill motionera med mig.

Kommentarer
Postat av: hulken

Jag försöker gå upp i vikt, äter hela tiden. Allt jag kan komma åt faktiskt. Funkar inte så bra. Haha. Men motionera (gymkort är asbra), då vågar man inte ge upp på ett pass om ingen annan gör't. x) Men äta nyttigt och röra på sig ska väl vara bra har jag hört. Om man inte kör Paris Hilton dieten: Käka luft och äta vatten =P

2010-01-07 @ 21:41:43
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0