Ååååh hej!

Jag är ganska nyvaken, och jag tycker inte om att vakna så här sent, jag har ju missat halva dagen. Och nu lät jag som en pensionär...

Och idag blir det 10 frågor till minsann..


1. Hit vill jag gärna åka på semester:

Jag är inget fan av värme, så det blir ju inget soligt stekarland i alla fall, Irland vill jag till och kommer förhoppningsvis att åka dit snart också. Island vill jag också besöka, fast inte just nu kanske..

2. Färg på mina ögon:

Blå/grå melerade.

3. Min längd:

Det var jättelänge sedan jag kollade min längd, sist var det 1.59 men jag hoppas att jag kommit upp till ca 1.63 i alla fall.

4. Jag tror på:

Andar, "spöken" och annat liknande som folk rynkar på näsan åt.

5. Jag spelar:

Banjo. Eller inte, jag spelar inte alls..

6. Person jag beundrar:

Det här är så jävla löjligt, och jag hoppas personen ifråga ALDRIG får reda på det. Min yngsta äldsta bror, av någon anledning. Jag tror det har o göra med att han är skitdryg, som bara syskon kan vara, men han ställer alltid upp när jag behöver det.

7. Så här bor jag:

I en hyresrätt i Stockholm, flyttar snart till en nytapetserad sådan och får en nystart till nästa år. WOHO!

8. Antal döda krukväxter i hemmet:

2 döda, en levande..

9. Det här tänder mig:

Jag tror inte jag har något specifikt sådär, hur tråkig jag än må låta, det är nog olika från gång till gång, jag är en riktig humör människa så det som funkar ena gångan gör mig avtänd en annan.

10. Det här gör mig avtänd:

Fumlighet och osäkerhet.


Hmms, idag var det riktigt roligt så jag slänger in 10 till!


11. Favoritfärg:

Rosa, alla dagar i veckan.

12. Favoritcitat:

Åh, jag tror det är min kompis kommentar, när han inte fick ligga med en tjej "Men jag tycker mest om att kramas" Go you! du vet hur man tar en diss..

13. En hemlighet jag vet:

Jag vet många, och inte en enda tänker jag skriva här. 

14. Bästa present jag fått:

Jag har ingen aning. Jag har fått så många bra och fina saker. Men kiss och Bajsdroppen vet jag är med och kämpar på top 3.

15. Senast köpta skiva:

Jag har inte köpt på flera år.. Så det känns lätt omöjligt att säga vilken som var den senaste.
 
16. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Utan tvekan min rumpa, det är fan det enda snygga jag har, och jag älskar den.

17. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mina fötter och mina feta händer.

18. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan "darra" med ögonen,  säga "How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?" utan att staka mig. Och jag kan gråta på beställning.

19. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Jag skulle säkert vara något äckligt, typ binnikemask, men jag skulle vilja vara en katt. Som hade världens snällaste ägare så klart.

20. Vad lyssnar du på just nu?

Ljudet från min hungriga mage.

 

Så, det var allt för idag..








Kommentarer
Postat av: hulken

så jävla bra! =P

2009-12-11 @ 12:06:47
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0