En snabbis..

..hinner jag med idag.

Snart ska jag kliva på båten och jobba. Och förhoppningsvis få något besked om hurvida jag får jobba där i framtiden. Hoppas hoppas hoppas.. Det är jobbigt att vara borta men jag behöver pengarna så väl. Och Peter är världens sötaste, han vet att jag tycker det är sjukt jobbigt när jag är borta på hans lediga helger (då jag är livrädd att han ska ut och supa och råka göra dumma saker, pga tidigare erferenheter, dock inte från han, men nojorna är kvar), så han har erbjudit sig att ta barnen den här helgen.. Min älskade man!

Maahahaha! igår så var vi förövrigt ut och käkade, tapas, och det var inte alls lika gott som jag minns det.. Trots att jag var hysteriskt hungrig. No more tapas for me.. I alla fall så lyckades jag ta massa äta-kort på han.. Och.. det var så jävla fult att jag fick ett hysteriskt skrattanfall, ni vet.. en liten bit sallad hänger ut ur munnen?
Fast jag kan ju publicera bilderna här sen när jag kommer hem, så ni förstår hur jävla roligt det var. Nu ska jag leta kläder o packa min kappsäck sen bege mig ut till sjöss..

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Å vet du.. Vi ska åka din båt så ja hoppas du har jobb då!?

2009-08-13 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0