Dagens "värt att nämna" och årets viktigaste!

Min kära lilla Lina har blivit mamma, det blev en vacker liten dotter på 2840 gram och 49 cm lång. Hon är redan min stora kärlek och jag ska köpa massvis med rosa kläder till henne. Så väldigt väldigt fin liten tjej.. Grattis min fina vän, till den finaste unge jag sett! (Bara på kort än så länge dock, men wow.. vilken prinsessa!)

Annars har jag tittat på valpar. Mitt hjärta blöder, vilka små lurviga sötnosar!
Jag har även shoppat, 2 tröjor till mig och presenter till vänner som fyllt år, ena fick en pysselbok för vuxna (rekomenderas starkt för folk med humor alá Caisa) och vad den andra fick är hemligt.. Hon verkar inte vilja ha något paket, så jag kanske ska öppna det själv? Jag kommer i alla fall ha mycket nöje med dennes gåva.. Mihihi!


Alla lyckönskningar till Mamma Lina och Pappa Glenn!
(Linas blogg hittar ni här!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej pluttis. Va du skriver, har missat det mesta. Jag jobbade så jag kunde inte komma till caféet men jag hoippas du kommer hem snart igen. Kanske hinner jag komma till stockholm. Bebben är jättefin i verkligheten också :) Pussssssss

2009-08-25 @ 23:59:27
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Lina

Åååååh vad gullig du är min vän, tack så hemskt mycket =) Kom hem snart så lilla Mindie får träffa dig! Puss

2009-08-27 @ 18:03:43
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0