14 år gammal och jätteförvirrad..

ÅHH! Nu ljög jag.. Jag är ju äldre än så.. Men jag är jätteförvirrad. Och lite uppskrämd.

Helt ärligt nu, handen på stjärthalvan.. Vad är det meningen att man ska göra?
Nöja sig med livet och bara veta att allting bygger sig i  slutändan.. Eller ska man hela tiden sträva efter att må så bra som möjligt o vara så nöjd som möjligt? Det finns nog fler alternativ.. Hilfe hilfe!

Jag är jätterädd för en människa, eller aa, 2 stycken, varav den ena är jag själv och den andra någon annan. How the fuck can u be so fucking scary? Har ni någon lösning på det också, skicka med den!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så kryptisk, så kryptisk.

Vad menar du?

Puss!

2009-08-11 @ 09:53:07
Postat av: Caisa

med vilket? Det första tycker jag är rätt så välförklarat... det andra.. det är kryptiskt, av säkerhetsskäl. ;)

2009-08-11 @ 10:47:32
Postat av: Linda

Jag menar inte bara här. Du är en kryptisk människa, Caisan. Så är det bara.

2009-08-12 @ 08:44:25
Postat av: Anonym

Haha, nääe.. är jag väl inte?

Eller ja, det beror på, kryptisk i positiv eller negativ bemärkelse? Och.. är det den Linda jag tror det är, eller är det någon som skaffat sig ett alias?

2009-08-12 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0